Elanurumannem Merhaba kızıma kanguru aldım 2 aylık şimdi geçen gün içime koydum babamlara gttm bidaha koyma dediler bacakları ayrık olurmuş kaç aydan sonra kullanılır bu
Deletedmom896 Elanurumannem canım saçmalamasınlar😂 kanguru Dr lar tarafından çok tavsiye edilen birşey dikkat etmen gereken konu yeni doğan aparatı ile kullanmak gerek
Buglemmmm Elanurumannem 5.aydan sonra kullanlmiyor taşıması oldukça zor oluyor kizimn back araları acımıştı kullann ne zararı olcak
sherlock_mom Elanurumannem benim doktorum 4.aya kadar öneriyoruz sonra bırakın dedi ara ara hâlâ kullanırım çok rahat
Merve-HanifeDuru 5.ci aydan sonra kullanışlı olmuyor bebekler kilo almış oluyor ve bu sizin için sıkıntı oluyor benim kızım 4 aylık 3.5 aylıkken kullanmaya başladım bir problemi yok şükür
BabyGroot Elanurumannem içerisinde aparatı yoksa 4 aydan sonra kullanılıyor ama bazılarında Yenidoğan için yastık gibi bi aparat oluyor o zaman doğuştan itibaren kullanılabiliyor
ikizannesii01 Elanurumannem Benim ikizlerim de 2 aylık bir haftadır kullanıyorum akşamları gezmeye çıkıyoruz
Nrgs Oğlum daha 1aylık bile değildi kullanmaya başladığımda 3aya kadar yenidoğan aparatıyla kullandım dışarıdan bakıldığında bacaklarını çok açtığı için rahatsızmış gibi görünüyor ama tam aksine m pozisyonu bebekler için en doğrusu
Nrgs Elanurumannem tam bilmiyorum ama aparat dediği küp şeklinde yumuşak bir yastık bacaklarının arasına koyuyorsunuz sanıyorum poposuna destek olsun diye aynı işi görecek başka bir şey de koysanız olur belki