Arkadaşlar 2 gündür bebeğim nasıl desem bi huzursuz geceleri çok uyanıyo mızmızlanıyo microfer damlaya başlayalı da 2 gün oldu acaba diyorum ondanmı oluyo sidefer sipariş verdik yokmuş microfer aldık o da güzeldir dedim d vitamini de ocean kullanıyoruz çünkü ama 2 gündür böyle olunca bi işkillendim🤔4,5 aylık bebeğim bu arada….sizde yeni başlayınca bu tür bişeyler oldu mu acaba