Merhabalar. Kızım 3 aylık oldu. Anne sütü ile beraber mama veriyorum sütüm yeterli değil. Eds yöntemini kullanıyordum ancak kızım hareketlendikçe çok zorlamaya başladı. Son zamanlarda biberona döndüm ama Biberonu çok seven kızım son üç gündür diliyle itiyor zorlayınca da ağlamaya başlıyor. Aç olduğu halde biberonu reddediyor. Ama mememi çok güzel emiyor. Böyle bişey yaşayan varmı atak haftası vs. Olabilir mi geçici midir beslemek çok zorlamaya başladı yardımcı olur musunuz