Eslin_26 Merhaba arkadaşlar gebelikte burun tıkanıklığını çok sık yasiyirum ve burazin , okyanus suyu kullanıyorum ama bazen dayanilacak gibi olmuyor bunu yasayaniniz var mi
seymamom Eslin_26 gebeliğimde son 6 ay çektim bide yaz mevsimine denk gelmişti geceleri uyuyamıyordum resmen boğularak uyanıyordum kbb doktoruna gidip ağlayınca en son otrivina burun spreyi yazdı ama dikkatli kullanmamı kısa sürede bağımlılık yaptığını söyledi 5 gün kullan en fazla sonra bırak dedi ama ben aralıklı olarak kullandım doğuma kadar 😄
Aybars1654 Eslin_26 ben de son 3 ay yaşamıştım ve çok zorlanmıştım. Verilen tavsiyelere ilaveten Tuzlu su ile gargara ve yatağın yanına ortadan ikiye ayrılmış kuru soğan. Doğumla beraber mucize gibi birden iyileşiyorsun güzel tarafı da bu ☺️ çok geçmiş olsun
Eslin_26 seymamom ben de kullandım canım burazin .bağımlılık yaptı malesef zararı olmasından korkuyorum
Merve-HanifeDuru 9 ay çektim 😒 deli oluyordum sabahları boğularak uyanıyordum hamileliğimdeki tek sıkıntım oydu birşey kullanmadım bol bol burundan nefes alıp vermeye çalıştım ☺️
seymamom Eslin_26 ben ölüyodum mecbur kullandım cok şükür bi zararı olmadı doğumla birlikte tıkanıklık ta geçiyor zaten 😄