Kuboos_ cnm şimdi gördüm bebeğinin resmini ya bişey ısırmış yada çok öpmeklede oluyor çünkü bizdede var aynısı travazol krem var çok iyi tavsiye ederim sür onu 1 gün sonra geçiyor leke hatta ben şimdi sürecektim ama bitmiş yiyenim eczanede çalışıyor 1 tane istiyecem çok işe yarıyor cnm kesinlikle kullan derim