Rrabis12 ben haftanın üç dört günü bulgur pilavı yiyorum her sabah taze soğan yiyorum nohut bulgur vs yiyorum çünkü çocuğun sütten bu besinlerin vitamininide alması lazım hep sakınırsak sakınan göze elbet bir gün çöp batar yavaş yavaş alışması lazım kendi gazını kendi çıkartmayı öğreniyorlar bir süre sonra zaten sıkıntı etmeyin yiyin ama koca bir tabak yerine 1.5 yemek kaşığı koyup yiyin, gaz yapan besinlerin hepsi sütte yapıyor o yğzden tüketmekte lazım 😊