Annemelekk 8 aylığız kızım var. İlk defa bu kadar huzursuz ve ateşler içinde yandı. Doktorun demesine göre diş sancısı çekiyomuş ama bizi mahvetti. Çıkmak bilmedi. Ne olacak böyle ateşli ve bitkiniz…
bluem Annemelekk oooyo dis cok zor kizim kendini yerdne yere atiyordu bas bas ciglik kiyamet geceleri kalkip yatakda kendini vuruyordu cok zor disi icin jel alin uyusturucu iyi geliyormus bn bir tane aldim ama faydasi oldumu bilmiyrum hc
GoGirl Annemelekk kac gundur atesli ve kac oluyor atesi eger bir enfeksiyon eslik etmiyorsa 38 i gecmez diyorlar dis atesi ama
Annemelekk bluem jelleri faydası yok maalesef . Biz sadece ateşten şikayetçiyiz ateşi olduğu için zaten bitkin oluyor . Allah bütün kuzuları korusun
Annemelekk GoGirl 3 gün ağır sürdü. İlk başlarsa 37 son gün 38i görünce fitil vermek zorunda kaldık. Enfeksiyon yoktur dedi doktor. Boşuna kan almayalım başka belirtisi yok dedi.
2prensesannesii Annemelekk gecen haftaya kadar bizde öyleydik acillik olduk patlatana kadar çıkınca rahatliyor. Bayramin birinci günü patlattigini farkettum rahatiz şu ara..
Annemelekk 2prensesannesii acile dün bende gittim işte. Kan almadılar diş sancısıdır dedi doktor. en son çare fitil verin rahatlar dedi. Bugün biraz iyi yarına Allah kerim. Üstelik henüz beyazlıkta yok diş etinde ☹️
Koalammm Annemelekk Sizde nasıl oluyor bilmiyorum daha önce diş çıkartmasından anlıyorum ben mesela o döküntüden hemen sonra diş patlıyor. Hatta iki gün önce de anlamadım ateşlenmiş vucudu yine aynı şekilde nokta nokta olmustu bugün damağına baktım ki dişin beyazlığı gözüküyor
ZmrtDila Bizde 6 aydan Beri beyazlık var ama tık yok 8 aylık kan kusturuyor bana yemek bile yemiyorum zayıfladım
2prensesannesii GoGirl atesi olmadi çünkü ben huzursuz olduğunu hissettiğim zamanlar ya fitil koydum yada calpol verdim yani hergün degil ama gercekten huzursuz farkli olduğunda.
Arenn Koalammm aa diş zamanı döküntü mü oluyor bizimkide 15.5 aylık azı ve köpekler geliyor aynı anda ağzı balon gibi döküntü var sanki alerji sandık ama diş zamanı döküntü bilmiyordum mamaya başladım o mu dokundu diye içim içimi yiyor
Esarikayy Annemelekk burda çoğu anne tetagil önermişti bende aldım deneyeceğim. Bizde 4.5 ayligiz ilk dişleri çıkiyor. Patladı üstü ama hala yukarı tam çıkmadı o da çok huzursuzluk yapiyor ya. Bizde ateş yok ama çok huzursuz