ilknurgoksu döküntü falan varmış galiba baktim belirtilerine bizde öyle birşey yok çok şükür ama bizde el ayak hastlgi gecrmstik ona benzyo bı iki kerede kışın kulak enfeksiyonu yaşadı oğlum ama ateşlendgi Zamanlar hastahanede soğuk uygulma ve şurup veriyolar aynsini evdede yapyrz benim korkum korana bulaşması yoksa hemen gotrcem ama vaktim geçmiyi mecbur