Sueda2929 Pzt 4. Ay aşımız var ve bildğm kadarıyla saglık ocagı kan damlasıda verecek. 4. Ay aşısına giderken ne yapmalıyım sadece bacaktanmı oluyor bide saglık ocagının verdği kan damlasını mı kullansam yoksa doktrmamı sorsam
Deletedmom334 Sueda2929 giderken bisey yapmanıza gerek yok iki bacaktan yapılıyor, devletin verdiği kan ilacı dişlerinde kararma yapabiliyormus siz doktorunuza danışın
Elfida-10 Sueda2929 doktorunuza danışın çoğumuz kullanımıyor kan damlasını özel aldık. Evet canım 2 bacaktan aşıları var