ssevval Arkadaslar bebegim günde 3 4 saat kadar uyanık kalıyor.7 bucuktan 11 e kadar gibi. Emiyor, ıkıniyor, tuvalet yapiyor, tekrar emmek istiyor tekrar tuvalet. Ama uyku yok. uykuya dalamiyor. Hem ben hem o cok yoruluyor. Ne yapabilirim 😪🙄
NoorMooN ssevval YouTube a kolik müzik yazıp açabilirsiniz bebeğinizin kolik olmasına gerek yok. Uyumasına yardımcı olabilir diye düşünüyorum. Ama sürekli açmayın vr müziği çok da yakınına koymayın tavsiyem
busrakilic1 ssevval bizde 23 günlük olduk kucağımda uyutuyorum ayağımda sallıyorum. ANne karnındaki seslerden dinletiyorum genelde ayağımda sallarken dalıyor. Ama karnını iyice doyurun. Sancısı olabilir sancı damlası kullanıyorum. Bide her altını değiştiğimde karnına zeytinyağı ile masaj yapıyorum. Gün içinde Rezene ve kimyon çayı yapıp içiyorum. Bol bol su tüketin
ssevval NoorMooN Kolik müzik de acıyorum dalıyor gibi oluyor sonra tekrar aglamaya başlıyor Anlamadim gitti. Tek başıma hic duş aldırmadım sezaryenliyim dikislerim acıdığından hareket kabiliyetim sınırlı
ssevval Es234 Ağlamadan uyanık kalsa neyse hic bsy yokken ağlıyor uyuyamadığı icin daha da gergin oluyor üzülüyorum
Es234 ssevval yavrum benim bazi cocuklar 40 ina kadar boyle olurmus sonra rahatlarmis ins bizimkide oyle olur 😃
Aysiscim 18 günlüğüm aynıyız. 6-7 gibi bir kalkıyor daha sonra doğru düzgün uyku uyumuyor. Sürekli emzirme, gaz, bez ve ağlama şeklinde ilerliyoruz. Az önce uyudu. Emzirmekten süt bitti mama yaptım artık 🤦🏻♀️