HilalAksakal canım ben bugün doktorla konuştum, dediki böyle devam edersen sütün 6. Ay kesilir, emzirirsen 2 sene süt verirsin ayrıca 21 günlük olmuş ilk bir ay edindiği alışkanlığı bırakmaz meme reddi bugğn yarın başlar, hemen biberonu bırak en fazla 1 hafta ağlar zorlanırsın uykusuz kalırsın ama sonra çok rahat edersin hemen biberonu bırak dedi. Bende şu an 2 saattir biberon vermiyorum ağlaya ağlaya emzirdim şu an ilk defa uyuyo hala uyanmadı yarım saati geçti başarıcam bu kez inşallah. Sende öyle yap geç kalmadan biraz ağlasınlar bizde biraz uykusuz kalalım bişey olmaz 1 gaftadan sonra herşey çok kolaylaşacak inşallah