Reyyan34 Benim kızımda şuan yer yatağında yatıyor. Havalar çok sıcak olduğu için klimalı odada yatıyoruz, onada yer yatağı yapıyorum, gayet rahat uyuyor. 🙂 Benim aklıma takılan, büyük olan bebeğiniz beşiğe çıkıp kardeşinin yanına girer mi ? Yani yatak odasında hem beşikte bebek, hemde yer yatağında bebek olursa beşikten çıkıp yanına gider mi ? Eğer öyle bir sorun olmazsa, yatabilir bence. 😊