Kızım 11.5aylık bu zamana kadar sadece anne sütü aldı mama bilmedik. Nedense 3gündür sütüm azaldı hatta dün gece baya baya az içebildi. Benim tek devam boza ve suydu. Şuan mevsimi değil boza bulamıyorum. E bebekte satılan içiceklerin faydası oluyor mu acaba alsam? Şekerli bişeyde içmek istemiyorum ama gerçekten kendimi kötü hissediyorum biraz daha emse iyiydi 😔