Sumeyye2902 29+6 doğdu bebeğim şuan 2ay 21 günlük çok aşırı kolik sancısı var böyle durumda olan var mı ne zaman geçti ilk bebeğim ve çok zor yani onun acı çekmesi ansızın aglamasi relactaz ve bioagaia kullanıyoruz ama sancı gelince herşey yetersiz kalıyor
Zum1- Sumeyye2902 ayaklarının altına bebek yagi ile ısınana kadar masaj yap annesi seninde ellerin soguk olmasin. Kolik degildi bebegim ama asiri derecede gaz sanci sorunumuz oldu. Banyo suyundan biraz sıcak suyun icine göğsüne kadar sokup beklettim ayaginin altına masaj yaptim cunku karnina dokundurmazdi sabsimplex ve biogaia kullandım 4. Ayinda geçti bıraktık gaz damlalarini allah yardımcın olsun güzel anne 😻