Benim de oyleydi. Ek gidaya gecene kadar sadece anne sütü aldi. Butun gunum emzirmekle geciyordu. Araliksiz 2 saat emzirdigimi biliyorum. Kilo almasi cok iyiydi. Dediginiz gibi surekli emmek istiyordu. Ben mama vermedim. Doktorum da onermedi. Gerek duymadi yani. Cisli kakali bez sayisi iyiyse, kilo almasi iyiyse bol bol emzirmeye devam edebilirsiniz. Instagramda izmiremzirmedanismani adinda bir hesap var. Bir suru paylasimlari var bu konuda. Mama basligindaki yazıları okuyabilirsiniz.