2 ay veremedim almadı ölürdü hep. O zamana kadar nuk, ve wee denemiştim. Ve 0-2 ay grubu ezikleri bunlar. 2 ayında öylesine bir alışveriş sirasinda e bebekten mamajo 0-6 ay denk getirdi ve hemen aldi. Diğerlerinden farklı olarak sunu söyleyebilirim diğer verdiğim enziklerin ucu durdu bu üçü yukarı doğru kıvrık damakli diyorlarmış galiba onlardan. Bunu sevdi ve alıyor. Biraz da hayat kurtarıcı diyebilirim dışarıda ağladığında hemen susturuveriyor emzik