Kızlaar çok zor durumdayım acil bilginize ihtiyacım var. Oğlum perşembe günü Bexsero nun 13.aydaki son dozunu oldu. İlk gün hiçbir sorunumuz yoktu. Cuma sabah uyandığında aşı bölgesinin etrafında kocaman bir bölgede kızarıklık olduğunu farkettim. Hatta ilk yastık izi falan sandım ama geçmedi. Önce aşısını yapan aile hekimliğini aradım. Olabileceğini buz koymam gerektiğini söylediler. Aynı sırada doktoruna da atmıştım fotolarını. Bölgede ısınma artar, şişlik olursa gelmemizi söyledi. Ki akşam kolu şişti ve kızarıklık yayılmaya başladı. Gece hemen hastaneye gittik. Lokal enfeksiyon olduğu, nadiren de olsa aşı sonrası olabildiğini söyledi ve antibiyotik başladı. Şuan sanki kızarıklık yayılmaya devam ediyor.
Antibiyotiğe daha dün başladık ama kolunu gördükçe çok üzülüyorum.ayrıntılı yazdığımdan biraz uzun oldu ama böyle bir durum yaşayan oldu mu? Ne kadar sürede geçti acaba? Bu kadar anneye ancak burdqn ulaşabilirim. Yazarsanız bana çok sevinirim.