Mom095 Bugün doğum yapalı 50 gün oldu. Sezaryen. Daha üç dört gün önce bitmişti kanamam. İki gündür tekrar başladı. Galiba adet kanamam bende anlamadım artık yaa 😢 bakalım tekrar tekrar böyle olursa doktora gidicem