ElifEslem 3 saate bir sağıyorum kesilir diyenlere aldırma kesilmez neden kesilsin önemli olan sütün devamlılığı. 2 aydır sağıyorum hala aynı hatta arada çoğalıyor bile. Dışarı çıkarken de termos aldım ona koyuyorum 6 saat ısı kaybetmiyor hatta yatarkende son sağdığım sütü koyuyorum gece kalkınca hemen doldurup veriuorum uykuya dalıyor diğer türlü ben ısıtmaya gidene kadar ağlıyordu. Uyuyunca da tekrar sağıp içeceği kadar koyuyorum gündüz çok acıkmadan verince termosa gerek kalmıyor dolapta 2 tane küçük kavanozum var onlara koyuyorum ne kadar ısıtacaksam ısıtıp veriyorum onun haricinde çok biriktirmiyorum dolapta artan olursa buzluğa atıyorum.