Yusufalim o birazda ebenizin korkmamasina bagli bizim ebwmiz yapmiyordu saglik bakanligi bize oyle bi yetki vermedi yapmam diyordu agir bi ilac oldugu icin korkuyorlar ama bizim asimiz tam virus patlama zamanina denk geldi hatta dr umuz 1ay bekleyelim dedi ve saglik ocagina rica minnet zor yaptirdim