Caculle Bebeğim 3 aylık nöbet benzeri bi kasılmayla hastaneye yattık. Epilepsi değilmiş. Eeg temiz çıktı ama mr sonucunda yapısal bozukluk var takip gerekir dediler. Böyle bir durum yaşayan var mı? İlerleyen zamanda neler yapıldı neler yaşadınız?
Tubafadime Caculle çok geçmiş olsun herhangi bir bilgim yok ama kardeşim havale geçirmişti epilepsi sandılar sonra anladılar havale olduğunu acaba öyle birşey olabilirmi kasılma nöbet dediğiniz için aklıma oyle birsey geldi.
Caculle Tubafadime havale olabilir demediler ateşi de yoktu acile gittiğimizde sonrasında da olmadı hiç. Bilemiyorum ki bende nedir ne değildir. Teşekkür ederim
Caculle Tubafadime yook hiç bişryi yoktu. Gaz sıkıştırmıştır belki dediler. Bir daha olmadı zaten ama Mr sonucu temiz çıkmadı işte