Selam kızlar doktorun tavsiyesiyle bu mamaya başladık. Önceden sma kullanıyordum süt gibi sıvıydı o. Bu koyu kıvamlı demişlerdi de baya baya koyu. Eritemiyorum sanki minik minik noktalar kalıyor yağ gibi. Çok çalkalayınca da köpürüyor bekletince bile sönmüyor. Köpüklü içirmek gaz yapar diye düşünüyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz ben mi bilemedim hazırlamayı acaba