bebekimm 50 gün böyle bir teşhiş için erken değil mi ya. Nasıl bir muayene oldı canım. Bana doktorum yaşını geçsin öyle getir dedi. Çok küçük anlamak çok zor olur bebek içinde sıkıntı oluyor dedi. Kafam karıştı şimdi ya. Bence başka bir doktora daha götürün. Yerinizde olsam iki üç tane alanında iyi göz doktoruna götürürüm. Şahsen benimde gözlerim bozuk hem miyop ve hem astigmat.