Merhaba , Bebeğimi emzirdikten sonra 15 dk göğüslerimi sağıyorum. Bi göğsümden 30 40 cc çıkarken diğerinden nerdeyse hiç çıkmıorn 5 cc anca . O göğsümde süt olmuyor mu acaba ne yapabilirim başına böyle bişey gelen var mı.:(birde makine de bile Bukadar az çıkıyorsa bebeğim ben emerken sütü çekebiliyomudur acaba