Drkgrss göbeği düşmese de tıklayabilirsiniz bebeğinizi beniyle yaptım 7. Günde göbeği de düşmüştü, doktorum da biz burada kuvözdeki bebekleri bile her gün yıkıyoruz demişti. Emdikten sonra gazını çıkarmazsanız sonrasında da çok çekersiniz. Bir de siz de yediklerinize dikkat edeceksiniz, kayısı benim bildiğim bebeğe gaz da yapar onun yerine taze duy yanda aktardan dut kurusu alıp sütle ıslatıp yiyin, hem sürü arttırıyor hem de bebek çok rahatlıyor, geçmiş olsun sağlıkla büyütün