Kızlar merhaba
benim hamileliğim en baştan beri çok güzel geçti
tam doğuma yakın Altan muayeneler olmaya başladı bebeğim 3 buçuk kiloyken çatı muayenesi yapıldı Herşey normal sancımın gelmesi bekleniyordu
sancım Nst de normal çıkıyordu.
ben bu ara 40 haftalık oldum Artık
korkuyorumda Artık Kakasını yapar diye bebek
sonra doktora mesaj attım Hocam sancım Arada oluyor Ama şiddetli değil Yarın geleyim suni sancı verin dedim 10 saate olsa 24 saate olsa çekerim Yeterki Bebek sağlıklı olsun daha Bişi olmadan doğsun istedim Mesajı yazmadan Önce hastaneye gittim Altan muayene eden bayan çatı dar dedi
doktorun Yanına çıktık Doktora suni sancı falan Dedik doktor Doğum Anında Açıla bilir dedi neyse sonra mesaj attım korkuyorum diye
yarın gel ben senin muayeneni yapacam dedi gittim Bu bebek burdan Çıkamaz dedi boğulur Sen parçalanırsın olmaz Dedi sezeryana Aldı
sonra dediği 3 sene sonra bebeğin kilosuna göre doğum Yapabilrsin Dedi 2 kilo 900
3 kilo 200 e kadar böyle çatısı dar olup sezeryan sonrası Normal yapan var mı ?