Günaydın cici anneler size birşey sormak istiyorum kızım 5 aylık emziriyorum saçlarım kendimİ bildim bileli çok kısaydı ve aşırı kıvırcıktır Brezilya fönü ve hamilelik hormonları sayesinde uzadı 😀 size sormak istediğim şimdi dionseps diye bir ürün var duştan sonra nemli saça uygulanıyor saçlarım çok dolaşır açmakta zorlanırım ve aşırı dökülüyor bu üründe kolay taranmaya saçı besleyip sağlıklı uzatmaya fln yarıyor ama adı üstünde keratin suyu olduğu için bi zararı olurmu sitede ilgilenen kişiye sordum olmaz dedi ama emin olamiyorum ve şu an çok güzel bir indirime girmiş 135 tlden 59 tlye düştü ve uzun zamandır aklımdaydı bilenler vardır instada fenomen dilan Polat ve nez Demir’in ürünü almak istiyorum ama kafam çok karışık süte etkisi olurmu diye yardım edin içimi ferahlatın lütfen 😇