Saadetbelcim Arkadaslar bugun doktirumuz yazdı kullandık ama hemen mi ise yarıyor yoksa bi kac gunden sonrami yariyor? Cunku hemen etksiini gosteriyorsa benim kizimda ise yaramadi demekki ona gore slbaska bitane yazsin bize
Mom09 Saadetbelcim birkaç gün bekleyin derim benim kızımda iki şişe kullanmıştık kolik değil çok şükür işe yaradı gergin ay o saatte verin
Nslyhn Saadetbelcim biz biogaia ve sap simplexi birlikte kullanıyoruz başından beri gaz sıkıntısı yaşamadık. Ama her gün aynı saatlerde verin ancak öyle işe yarıyor, ben alarm kurmuştum düzenli kullanınca gazdan kurtulursunuz inşallah
AselZeynepli Saadetbelcim canim biagia gaz damlasi degildir bagirsak duzenleyici probiyotiktir. Biaogia birlikte herhangi bir gaz damlası kullanabilirsiniz
Mrymbas Bizede doktor yazdı ben de 2 gündür kullanıyorum ama genelde ac karnına ve aynı saatte vermeye çalışıyorum genelde 1 haftayı buluyormuş ise yaraması ama bebekten bebeğe değişir tabi
Saadetbelcim AselZeynepli sueup var onu kullansam olurmu peki neo baby gripe mixture gaz surubu ? Gunde 3 dega tatli kasigi