Joipt Fikrimizi sorduğunuz için yazıyorum.Bence bebeğiniz ek gıda için daha küçük.Bebekler her şeye uzanıp ağzına sokuyor,bu onların yemek istediği anlamına gelmez ki.Onlar onun tadını bilmiyor.Ben sizin yerinizde olsam bebeğimin kilo alımı düştüyse,doymadığını düşünüyorsam ve doktorumuz da bunu onaylarsa en azından 5.5 aylık olana kadar devam sütü kullanırdım.Onun bağırsakları henüz o gıdalara hazır değil ki,boşu boşuna neden bebeğinizin midesini yorasınız? Zaten ömür boyu o gıdaları yiyecek.