Kiz_annesi aslında mama çizelgesi var mama kutusunun arkasında aylara göre orda yazıor ben o çizelgeye uymadım hiç bana çok fazla geldi hep miktar olarak…3 ay için 150 cc 5 biberon 5 ölçer yazıor bu da 5 saatde bir beslenme oluor ki çok uzun bence ben olsam 120 yaparım 3 saate bir yada bilemedinz 3,5 saate bir mama yaparsınız en mantıklısı da bu siz az ve sık besliorsnz bebeğiniz ve sizin açınızdan sıkıntı yoksa bu şekilde ilerleyn bence