Derenasli canım daha kaç gün olmuş sanki ,karnın tabi şiş olacak . 10 15 gün sonra iniyo emin ol . Banada doğum yaptığım gün görenler ,doğurcakmısın doğurdunmu yoksa dediler. Boş boş konuşuyolar biz orda canımızdan can veriyoruz. Şuan 15 günlüğüz ve göbrğim dümdüz oldu. Boşuna başkasnn lafına bakıp stres yapmaya değmezmiş