Kubraoz15 Arkadaşlar merhaba 80 günlük oğlum var ve alt 2 dişi patlamış elime geliyor bakınca da gözüküyor daha çok erken değil mi başına gelen var mı. Korksam mı sevinsem mı bilemedim
SemraHakan Kubraoz15 kuzum bende 3 aylikken cikarmisim..genetik diyorlar..olabilir bazilari erken bazilari yasinda dis cikarir..hatta duydum dogumdan sonra disi olan bebek bile olabiliryormus
aslimutlu1 Kubraoz15 bazı bebekler dişleriyle dünyaya geliyo.dert etme erken dış çıkarmış .bı pededontiye gotr .
Azrab 1cicek2balannesi 3-4 aylıkken diş çıkarırken belirtileri yazar mısnz benim bebeğimde 3 aylık eli sürekli ağzında salya köpük hiç durmuyor husursuz acaba oda mı eeken çıkaracak
Zynp_23 Azrabelinin sürekli ağzında olması yoğun salya akışı saçını çekmesi kulağını tutması bunlar hep diş belirtileri.Benim kızım 6.5 aylık ve 6ay 10 günlükken çıkardı dişini
neyzen15 Kubraoz15 olabilir canım hatta dişleriyle doğanlar bile olabilşyor anne karnında çıkaranlar nadir durumlar tabi ama olbilir
ilknurgoksu Kubraoz15 Merhaba, Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
1prens1prensesannesii Zynp_23 yaa benim oğlan da öyle hele ki son 15 gündür 2 ay 28 günlük.. Diş yerleri felan belli bayağı diş mi gelecek acaba
Serracik Kubraoz15 ay ne güzel sevin sevin biraz büyüdüğünde o dişleri çıkarmak için ne eziyetler çekiyor yavrucaklar ne güzel çıkmış rahat edersiniz 👍