miracinnannesii petitehatunn evet zaten igneyi olduktan sonra bi daha atesi yükselmedi bende kullanmadım ilç
MomSEA petitehatunn evet bizim de aynı şekilde oldu. Ateşi yüksek ve dirençli olduğu için üşütmüş diyorlar 3. Günü döküntüden sonra anlaşılıyor ☹️ Bi de antibiyotik verdi dr bize 😕 boşuna