Meri17 aynı durumdayız oğlum 11 aylık. Gece yanıma alıyorum artık saat başı uyandıkça emip geri uyuyor artık. Gece biberon kesinlikle almaz, elinle ittirip memeye gidiyor direkt. Birkaç ay öncesine kadar Emzik tutuyordu artık onu da bıraktı. Eskiden 8 de yatar 12 ye kadar aralıksız uyurdu. Şimdi yarım saatte bir uyanıyor ayağıma alıp bi yarım saat sallıyorum anca dalıyor. 12den sonrada sadece meme yanımda ile uyuyor. Dün gece tamam artık bu böyle olmayacak deyip, takip ettiğim bir uyku Danışmanına yazdım. Bakalım yakın zamanda başlayacağız.