Bu saatte tabi ki bir uyku , postu olmalıydı.
Merhaba anneler , 3 ay 25 günlük bir kızım var ☺️ Sabahları genelde 3 veya 4 uyku yapıyoruz sabahları uyutucağım zaman sadece 5 dakikada uyuyor . Ama aynı bebek geceleri uyuyacağı zaman kıyamet koparıyor saçına asılıyor ağlıyor aSla yatmak uyumak istemiyor emziriyim diyorum acaba karnı mı aç iki çekiyor söylene söyleme emiyo bırakıyo gözleri kıpkırmızı oluyor ne yapabilirim? Neden böyle yapıyor ?gece uykusuna nasıl daha rahat yatırabilirim ? nasıl düzenlemeliyim uyku düzenini ? Şimdiden teşekkür ederil ☺️