Arkadaşlar iyi akşamlar . Bebeğimin vücudu buz gibi ama ter içinde kalıyor. Özellikle geceleri. Ve gündüz uyuyo gece sanki ara ara biyerine ağrı giriyormuş gibi bağırarak uyanıyor sürekli. İshaldi.
Doktora gittik serum verdi yolladı. Evde yapabileceğim birşeyler var mı? Bu arada bebeğim 14 aylık