Eslinabusra est. Bende bildiğim, gördüğüm doğruyu söyledim. Kızınız sizinle gurur duysun umarım tüm hayatı boyunca. Anneciğinizin ellerinden öperim.
Çok bir şey kalmadı. Benimki 17aylık biraz biraz öğrenmeye çalışıyor, en azından anlıyor hınzırlık yaptığını 😅 bu kışı atlatırsak tamamdır🤭
güle güle büyüsün kuzucuk, sevgiler