Kızlar 28 nisanda sezeryan ile doğum yaptım 35 gün lohusa kanamam sürdü 10 gün sonra normal regl oldum. 9 temmuzda spiral taktırdım. 11 temmuzda tekrar regl oldum. Fakat 10 gündür ara ara kanamam lekenmeö oluyor ve aşırı kasık ağrım yarın adet olmam gerekiyor. Lekenme normal mi sizce? Spiral böyle birşey yapar mı? Spirali taktırdığım için ilişki konusunda da ona güvendik açıkcası. Korkuyorum hamilelik falan olabilir mi? Kontrole de gittim spiral yerinde ve koruyor dedi. Sizce bu ara ara rekelenme normal mi başına böyle birşey gelen oldu mu? Yardımcı olun LÜTFENN!!