Merak ediyorum benim de iyice kafam karıştı. Her doktor farklı bi şey söylüyor herkes ayrı bi şey diyor. Bi doktor bana mama verme sütün yeterli dedi başka doktor mama az bile veriyorsun çoğalt dedi. Bugün de sağlık ocağına uğradım oradaki aile hekimimiz de emzirdilçe çoğalacak sütün hiç olmasaydı neyse de bebek mamaya alıştığı için memeni çekmez ondan sütün azalmıştır dedi. Neyse sadede geleyim geçerken merak ediyorum mamayı bırakıp sütünü çoğaltabilen oldu mu?🤔