Alpaslaninannesii çoook büyük ihtimalle gazdır annesi. Bol bol masaj yapın karnı toksa emzirmeyin daha çok gazı olur. Her emzirme sonrası mutlaka bir kaç dk da olsa gazını çıkartmaya çalışın, çıkarmasa bile. YouTube da çok güzel videolar onlara bakabilirsiniz.
Kendize aktaran rezene kimyon anason tohumu karışımı yaptırın. Bir kupaya 2 yemek kaşığı demleyip için ama günde 2 kupayı geçmeyin.
Kullandığınız d vitaminine bakın bazıları gaz yapabiliyor.
Bir de doktorundan gaz damlası isteyebilirsiniz.
Ama şunu da belirtmek lazım bu dediklerimin hepsi yardımcı olup rahatlatsa da gaza yüzde 100 çözüm yok maalesef