Trolicess Merhaba güzel anneler üç haftaya yakın emzirmedim bir nedenden dolayı ilaç tedavisi de gördüm bide şimdi sütüm 20 cc bile çıkmıyor ne yapmalıyım arttırmak için lütfen yardımcı olur musunuz ☹️😓
nisosmom Trolicess rezene hem sut yapar hem gazı engeller. Pulgur kuru sogan cok sut yapardi eltimde tasardi sutu onlari yediginde. Hurma yiyebilirsin. Sut arttirici damlalar var eczanelerde bol su tuketimi onemli. Ve stres yapmamak bence eeen onemlisi bu 🤫😀
Ayaz20 Neviiinnn nisosmom Aynur30 Trolicess Merve-HanifeDuru kizlar bişey soracam ben bügün ilk adetimi oldum ve benim sütümde normalde maşallah çok ama çok fazla olurdu hep akardı ve ona rağmen göğüslerim hep sert olurdu bügün ama yumuşacık sanki hiç süt yokmuş gibi ve sütüm azaldı gibi geldi bana bu normal mi adet etkiler mi ve bende bu dedikleriniz yapsam eski haline döner mi bebeğime yetmeyecek diye çok korkuyorum
Hazal89 Trolicess incir suyu bestlak damla ısırgan otu rezene kimyon cayı 3 litre su içmek düzenli uyku mümkünse tabi sık sık ılık duş alıp gögüs cevresine masaj yapmak en önemlilerinden biri stres varsa azLtmak
Merve-HanifeDuru Alkolsüt malta içecekler var şokta bimde satılıyor humana çayı var bide eczanelerde satılıyor birde rezene çayı var aktarda satılıyor ben alkolsüz malta içeceği hariç rezene ve humanayı içtim artırıyor humana çayını günde 4 kez içiyordum 1 su bardağı sıcak suya 1 tatlı kaşığı humana çayı rezeneyide 1 tatlı kaşığı sıcak suya koyuyordum demlendikten sonra yatmadan önce içiyordum umarım sizdede işe yarar
Littlemom Doğumdan sonra rezene kullanmıştım ben. Rezene çayı hem rahatlatıyor hem artırıyor. Günlük kuru incir, tahin helva ve hurma tüketin. Ve moralinizi hiç bozmadan sık sık emzirin. İnşallah sütünüz artacaktır :)
Neviiinnn Ayaz20 benim de adet dönemlerimde sanki hiç sütüm yokmuş gibi göğüslerimdeki dolgunluk gidiyor hatta bazen bebeğim emmeyi reddediyor o günlerde ama adetim bitince o his de kayboluyor hersey normale dönüyor Ama bestlak damlaya adet dönemlerimde devam ettigimde o sütün coklugunu hissedebiliyorum kullanıp deneyebilirsin herhangi bir zararı yok sonuçta