Elam01 Arkadaslar bebegim allahin izniyle 2gun sonra 2ayini tamamliycak az once uykusunda oyle bi kahkaha attıki resmen 7 8 aylik bebek gibi acikcasi korktum istemsizce bu aylikta bebegi boyle kahkaha atan varmi
GramPozitifBakteri Elam01 benimki yapmıştı onu bikaç kez ilkinde tam uykuya dalıyomuşum bi güldü kalkıp mal mal baktım çocuğa bu kız nasıl bu kadar gülebilir evde biri mi var acaba diye 😃 uyur uyanık bende korkmuştum..yapıyolar valla
aleynaerva Elam01 benim bebegim de 2 ay 11 gunluk 2 3 defa bnde rast geldim agliyir sandim uyku arasi kalktim kahkaha atıyor
Elam01 yavrusununannesii cok guzel kahlaha atti resmen cnm ilk defa boyle denk geldim acikcasi kucuk oldugu icinde korktum biraz
Elam01 GramPozitifBakteri ay bnde oyle hemen yerimden kalkip yanina gittim sacini oksayip besmele cektim sasirdim bi anda🤷♀️
GramPozitifBakteri Elam01 kız insan afallıyor kafayı toplayınca okumuştum ben de baktım uyuyo napim 😃
Elam01 Ftmvrs13 allahim korusun cocuklarimizi cok takintili bi insanim her anne oyledir tabiki butun annelere sonsuz saygi sunuyorum ama bn anksiyete hastasiyim bi tık daha takintiliyim her seyinde endise ediyorum hmen🙈
GramPozitifBakteri Elam01 amin inşallah ağlamasınlar hiç 🤲🏻🤲🏻 Yok yok endişelenme 🙃 zaten büyüdükçe öyle gülmeler bitiyo geceleri ağlamalar başlıyor 😂 keşke hep gülseler de öyle korkuya can kurban🥰