zaynebimmm 2 gundur gece 12yke 1 arasi gazimiz baslio rezene kimyon ictim bebegde 1 kasik verdim dus aldirdim banamisin demio 45 gunlik daha ne yapabilirim
Sevim07 zaynebimmm biogia veya sab simplex kullanabilirsiniz. Doktora sorun onceden ikisini kullanırdık biz wyni anda 2 ay sonuna gecmisti
Donmez95 Doktora götürün vereceği damla iyi gelir benim oğlum da öyleydi maflor damla kullanıyoruz çok şükür çok iyi geldi
Donmez95 Sevim07 o çeşidi de vardır belki bilemiyorum oğluö daha 20 günlükken gaz başladı doktor bunu verdi kasılmaları falan geçti bunu içtiğinde tuvaletini de yapıyor
Tubasubasi zaynebimmm evet.küçüçük zaten Hindistan ceviZi gibi bi görüntüsü var.ben iki çocuğum için de kullandım açıkçası.annem saolsun☺️ Hergün kullanmayın ama,iki,üç günde bir falan.