Edabahar sen hep vermeye çalış cnm bende aynı zorlu süreçten geçtim sütüm bide az gala da az yetmiyor bebeğe ama hep verdim hatta 4. Ayda meme reddi yaşadım ama yılmadım Allah şükür şuan almak için can atiyo onda sakinlesiyor yaranada krem kullan cnm lansino diye tm adını yazamadimmor bı krem o iyi gelmişti bana