Doktorumuz bize de vermişti fakat ben hiç kullandırtmadım. Demir içeren besinler vererek dengelemeye çalıştım 6. Aydan sonra ki öylede oldu. Fakat demir ilacını verirken doktorum özellikle söylemişti direkt ağzına famlatma yada direkt kaşıkla verme suya damlat veya mamasına koy demişti nedenini sorduğumda hemen olmasa da ileriki evrelerde dişlerde kararma yapıyor demişti.