Fkulcu94 evey normal.kimi 1 yıl olmaz,kimi 8 ay,kimi 40 biter hemen düzenli adet dönemine geri döner.benim oğlum 5 ay 18 günlük.4.aya girdiğimizden beri oluyorum.yani 2 kez oldum.eltim 10 ay sonra adet görmeye başladı doğumdan sonra.doktorlar 1 yıldan sonra olmadı mı bi anormallik olabilir diyor zaten.