Zxcvbnm Bebeğim 4 aylık sürekli Dr kontrolüne gidemiyoz aylık sağlık ocağına gidiyoz sadece d3 kullaniyoz her bebek kan ilacı kullanıyor mu
seydaanur Zxcvbnm 4.aydan sonra kan ilacına başlanıyor ancak gittiğim doktor kızım mama ile beslendiği için 6.ayda başla kan ilacına dedi🤔
Tbzkn Zxcvbnm 4.ayda tedbir amaçlı başlatılıyormuş 6.aydan itibaren kansızlık olabileceği için fakat biz kan tahlili yaptırdı değerleri düşük çıktı o yüzden dozunu arttırıp başlattılar
Thesra Zxcvbnm No ben 6. Ayında kan tahlili yaptırdım ondan sonra olmadığını görerek özel bir damla yazdı doktoru o şekilde başldım
ikos58 Zxcvbnm saglık ocagı 4. Ayda verıyor kendı doktorumuzla da goruserek bız kullanmadık 6 ay 6 gunluk bebegım bugun aldık farklı bır markanın katkısız olan demır ılacını yarın baslayacagım
Gmz123 Bende 4 ay 8 günlük bebeim yeni aldım Saglik ocağından ama onu kullanmak istemiyorum eczaneden hangisini alsam kullananlar bana da fikir verebilirmi?
Gmz123 4.ay asisiyla birlikte veriliyo ama dişleri boyuyomus kabızlıklik yapiyomus onun icin kullanmak istemedim
seydaanur Tbzkn mamanın içinde sözde demir takviyesi olduğu için 6.ayda başlamam gerektiğini söyledi bende ilk defa duydum ama zaten 4-6 ay aralığında başlanacağı için pek üzerinde durmadım açıkcası
Hullyaa Zxcvbnm kan sayımı yaptırdık biz doktorumuz gerek yok dedi sizde götürüp bir kan sayımı yaptırın isterseniz