Sevgilimmm Larinaz tam olarak nasıl? Böyle kalın tuz şeklinde mi? Ben de birkaç kez bezde gördüm geçen doktora sordum bezden kaynaklı dedi. Emdiği için içindekiler bazen çıkabilir dedi
dertlikerkenez Larinaz merhaba bebeğim 2-3 günlükken yaşadık. Meğer tam doymuyormuş, sıvı kaybı varmış.
serebro Aynısını yaşadım. Kristalleşme ve turuncumsu lekelenme vardı bezinde. Tahlil istedi ama temiz çıkmıştı. Susuzluktan oluyor genelde
elifiii Larinaz eğer pembe renkliyse susuzluk veya yetersiz beslenme deniliyor. Sıcak havalarda oluyor. İnce giydirin terlemesin, emziriyorsanız sık emzirin , az az kaynamış ılıtılmış su verin , siz de bol su için.
Saziye35 Bebeğiniz ne kadarlık? Bir de cinsiyeti nedir? Kızlarda biraz daha fazla olurmış Benim kızım 20 günlük filandı oldu aklımı yitirecek gibi oldum hemen doktoru aradık korkmayın dedi sonra 3 aylıkken gene oldu korkulacak bir şey yok sık sık emzirin bir de ben inatla su vermedim ama yaz bebekleri ve sıcak şehirler ( İzmirdeydik) çay kaşığı kadar da olsa verilmeliymiş 3 aylıkken doktor 30 cc günlük su verebilirsin demişti
Purple13 Larinaz canım bezi kes içindeki şeylerle aynımı bak. Eğer değilse sıvı alımı az olduğundan oluyor doktora gidersin. Bendede oldu bezdenmiş
Larinaz Kristal gibi ama jölemsi,16 aylık kızım.turuncu renk falan yok.sürekli aynı bezi kullandım,daha önce olmamıstı
morkalp Larinaz merhaba hastaneye falan gittiniz mi ? Veya nasıl geçti? Şu an bebeğimde aynı şey var merak ettim
oldugrs1 morkalp bezden oluyo diye biliyorum canım bizde sleppy kullanırken olmuştu hatta korkmuştum bu ne diye bide bezi yırttım baktımki içinden çıkıyo sende bi bak istersen
morkalp oldugrs1 aynen yukarıdaki arkadaşın dediği gibi jelimsi birşey oluyor bezinde ıslak mendildendir diye kullanmadım yine oluyor. Molfixte oldu sleepy kullandım yine de oluyor anlamadım. Hastaneye gitmeden önce buraya bakayım dedim
Larinaz morkalp çişin ızun süre bezde kalmasıyla alakalı dr a gitmedim.ama bi cok arkadasımdan duydum.dikkat ettim çiş cok birikmişse oluyor.