Zeyyy bebeğim 4 ayını bitirdi yeni doğduğunda prima kullandık sonra sleepy cisi çok geçiriyordu a101inkini aldim Onun da emici maddesi dışına çıktı sonra biminkini aldim aşırı memnunum kızarıklık sadece kaka yapıca çok az oluyor bebeğimin altı kuru ve tertemiz oluyo çok memnunum ama bi tanıdığım 2 buçuk yaşındaki oğluna kullanmış cisi kıyafetine çıkmış çok yaptığı için dezavantajı bubende biraz büyüsün farklı bir markaya geçicem şimdilik buna devam