hllgkr 3ay 1 günlük kızım👋🏼 Aynı dertten müzdaribiz, kundak yapmadan uyanıyor hep yüzünü mıncıklamaktan 🤦🏽♀️ Şu son 1 haftadırda gece uyanıyor sinirinden kollarını oynatamayınca 🤦🏽♀️ Artık 1 kolunu açık bırakıyorum 🤷🏼♀️ Onun bir çaresi yok bence 🤷🏼♀️ Hem yarım kundak tavsiye ediliyor dr larca ☺️